ארכיון שיעורים

archionup1

logo arc

 

שומרי הסודות

 shomreisodotgav

הספר השלישי בסדרת התולדות מספר על שושלת שת, שם ועבר ואברהם העברי עד יצחק. בחלק זה מתואר כיצד, מתוככי האנושות המרוסקת שלאחר המבול, נולד ילד בשם אב-רם שיהפוך לאברהם, בן לשושלת שם ועבר - היא שושלת "שומרי הסודות" - שינפץ את פסילי האלילים ויביא להרס ממלכת בבל העתיקה ומלכה, נמרוד בן כוש, משושלת חם, ראשון הכובשים, ולאחר מסע ארוך ומאתגר, יוליד יורש שמבניו יצאו עם של נביאים שתפקידם לגאול את העולם.

שושלת שומרי הסודות - הברית (רומן היסטורי)

 shosheletgav 1

האל כרת אתו ברית נצח והוא בקש לברוח, אך כשהאל קורא, הבחירה היחידה היא להיענות – גם במחיר החיים. רומן היסטורי זה מספר את סיפורם של אברהם ושרה מולידי עם ישראל מנקודת מבט אישית והיסטורית. הספר הזה מחבר תכלית עם ראשית, ואת דור העתיד לדור שנתן לנו חיים.

 

מן האין אל האני - קריאות קבליות במשנתו ההיסטוריוסופית של הרב יהודא לאון אשכנזי (מניטו)

ainanigav

איך יכול להיות שמבורא מושלם יצאו בריות חסרות ועלובות, ואיך מהטוב המוחלט יצא רוע ענקי כמו זה שאנחנו חווים בהיסטוריה של העולם?

בספר זה, המבוסס על הדוקטורט שכתבה גבריאלה במחלקה לפילוסופיה יהודית באוניברסיטת בר-אילן, עונה הרב יהודא לאון אשכנזי על שתי שאלות מפתח אלו של הקבלה באמצעות תמונת עולם ששורשיה טמונים בחביוני השתלשלות אינסוף עולמות רוחניים שהעולם הגשמי אותו אנחנו מכירים באמצעות חושינו הוא רק קצה הקרחון שלה

 להזמנת הספר מן האין אל האני לחץ כאן

 

שושלת שומרי הסודות : האש

gabikriha4b 1

בעולם האפל של סוף ימי הביניים ותחילת הרנסנס נחשף ספר הסודות של עם ישראל שהיה גנוז במשך אלפי שנים ונמסר לאלברטו, ילד יהודי שהלך לאיבוד בגירוש ספרד ואומץ בחשאי על ידי זוג אצילים קתוליים. כשזהותו מתגלה, נאלצים אלברטו ואיזבלה, בתם הנוצרייה, לברוח מידה הארוכה של האינקוויזיציה ולעמוד מול בחירה שתשנה את גורלם לעד. האם יצליחו השניים להינצל ולממש את אהבתם, לחזור לחיק עמו ומשפחתו ולהיות מממשיכי השושלת והברית?

לאתר של ד"ר גבריאלה בן שמואל ולהזמנת שאר הספרים - לחצו כאן

טלפון: 0502299404

 

הוספת תגובה
  • לא נמצאו תגובות